دوره آموزش جامع مدیریت برند
به نام خدا
دوره آموزش جامع مدیریت برند
استاد خویه
www.khooyeh.com
برخی از سرفصل ها
روز و تاریخ |
برخی از سرفصل ها |
||
اول |
۱۴-۱۶ |
مفهوم برند نام و نشان تجاری اهمیت و ضرورت برند |
|
۱۶:۳۰-۱۸ |
کارگاه تحلیل نام و نشان های تجاری brand analyze عوامل فیزیولوژیکی و پزشکی برند دی ان ای(DNA) برند |
||
دوم |
۱۴-۱۶ |
اصول مهندسی برند معماری برند brand engineering استراتژی نام تجاری Brand strategy |
|
۱۶:۳۰-۱۸ |
اصول ساخت برند و نام و نشان تجاری تحقیقات برند ( تحلیل عوامل بازار محصول و مشتریان) Brand research عناصر تکنیکی برند( TAB) |
||
سوم |
۱۴-۱۶ |
اصول ومهارت های مدیریت برند |
|
۱۶:۳۰-۱۸ |
هویت و شخصیت برند بررسی عوامل و فاکتورهای مدیریت برند عناصر تاکتیکی برند |
||
چهارم |
۱۴-۱۶ |
ساخت و سازه عوامل و فاکتورهای برند رفتار مشتریان برند و مهندسی ذهن مشتریان نام و نشان تجاری |
|
۱۶:۳۰-۱۸ |
کارگاه ساخت و مدیریت برند برنامه برندسازی و مدیریت برند (brand plan) همراه با نمایش فیلم و تحلیل برندهای برتر جهانی و ایرانی |
||
پنجم |
۱۴-۱۶ |
پارامترهای مهندسی برند کارگاه مهندسی و معاینه فنی برند تحلیل رفتار روانی اجتماعی و اقتصادی برند |
|
۱۶:۳۰-۱۸ |
ادامه معاینه فنی برند و کارگاه معاینه فنی برند |
||
ششم |
۱۴-۱۶ |
مهندسی ارزش برند مهندسی معکوس برند کایزن و بهبود مستمر برند مهندسی هوش مصنوعی برند |
|
۱۶:۳۰-۱۸ |
برندسازی خلاق خلاقیت و تکنیک های خلاقیت در برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری |
||
هفتم |
۱۴-۱۶ |
کارگاه خلاقیت مدیریت برند و نام و نشان تجاری |
|
۱۶:۳۰-۱۸ |
سبک های برندسازی و برندداری style of branding |
||
هشتم |
۱۴-۱۶ |
ارزیابی برند و نام و نشان تجاری کنترل و حفظ برند |
|
۱۶:۳۰-۱۸ |
بیماری های برند و شناسایی و آسیب شناسی نام ونشان تجاری BCS همراه با نمایش فیلم و تحلیل برندهای برتر جهانی و ایرانی |
سرفصل دوره آموزشی کاربردی کوتاه مدت ( یک روزه یا دوروزه)
مدیریت برند
نام و نشان سازی کاربردی
مدرس: مهندس علی خویه
www.khooyeh.com
حوزه آموزشی |
محتوای آموزشی |
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی |
– مفهوم برند و نام و نشان تجاری – اصول برند سازی حرفه ای – اهمیت ضرورت و اهداف نام و نشان تجاری |
ارتقای بینش و نگرش |
– تفکر برند – تعریف جدید اصول مدیریت برند – تغییر نگرش به سوی واقعیت برند – تفکر خلاق در برند سازی |
ارتقای مهارت |
– مهارتهای برند سازی – مهارت برند داری – مهارت برند شناسی – مهارت ساخت و مدیریت عناصر یک برند – فرایند تصمیم گیری مشتریان و مصرف کنندگان درباره برند – مهندسی ارزش برند – مهارت پیشبرد و ترفیع برند – مهارت تحقیقات برند – مهارت حفظ برند – مهارت کنترل برند – مهارت هویت سازی برند – مهارت شخصیت سازی برند – شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات برند – معاینه فنی برند – سبگ های برندسازی – تفکر خلاق در مدیریت نام و نشان تجاری |
کارگاه |
– کارگاه طراحی ساخت و مدیریت یک برند در بازار فرضی |
همراه با نمایش فیلم و تحلیل برندهای برتر جهانی و ایرانی
مدرس دوره
مهندس علی خویه
۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸
www.khooyeh.com
www.alikhooyeh.blogfa.com
www.gmas.ir
برنامه ریزی و تدوین استراتژی برند (Planning & Brand Strategy)
تحلیل نام و نشان های تجاری brand analyze عوامل فیزیولوژیکی و پزشکی برند دی ان ای(DNA) برند
|
|
طراحی و تدوین برنامه استراتژیک برند (Brand Strategic Planning) |
|
طراحی و تدوین برنامه بازاریابی (Marketing Planning) |
|
طراحی و تدوین کمپین ارتباطات یکپارچه بازاریابی و برند (IMBC Campaign Planning) |
|
برنامه ریزی رسانه ای و کانالهای ارتباطی (MC Channels & Media Planning) |
|
طراحی و تدوین هویت یکپارچه سازمانی وبرند (BIG & CIG Development) |
|
تعیین سبک برند ( brand style) در کلیه برنامه های تبلیغاتی و بازاریابی |
|
اجرای تکنیک های مهندسی در برندسازی ( مهندسی ارزش، مهندسی معکوس، شش سیگما و …) |
مدیریت خلاقیت و ایده پردازی (Creativity Management)
ساخت و سازه عوامل و فاکتورهای برند رفتار مشتریان برند و مهندسی ذهن مشتریان نام و نشان تجاری |
|
استفاده از مدیریت خلاقیت تکنیک (TCM) در تولید ایده |
|
ایده پردازی و جهش خلاق در چهار حوزه استراتژیک، فوکوس گروپ، کلامی (Verbal) و تصویری (Visual) |
|
مهندسی ارزش برند مهندسی معکوس برند کایزن و بهبود مستمر برند مهندسی هوش مصنوعی برند |
|
برنامه ریزی و راهبری جلسات خلاقیت تیمی (TCM / TCL) |
برچسبها: برندینگ, ساخت برند, برندسازی, مشاور برند, دوره آموزش جامع مدیریت برند